Najczęściej zadawane pytania
Jak zmienić termin e-Wizyty?
Aby zmienić termin e-wizyty należy odwołać zarezerwowany wcześniej termin wizyty przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: recepcja@enterna-medica.pl. Powiadomienie o anulowaniu rezerwacji terminu e-wizyty zostanie przesłane w odpowiedzi zwrotnej na wiadomość. Następnie zarezerwować nowy termin przez ponowną rejestrację i dokonanie przedpłaty. Zwrot kwoty za e-wizytę, która nie odbyła się nastąpi w ciągu 7 dni od zgłoszenia odwołania rezerwacji (Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną par. 4 pkt 1 i 2).
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, w jaki sposób mogę skontaktować się z konsultantem medycznym?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, czy moje dane są bezpieczne?
Wysyłam regularnie ankiety za pomocą aplikacji SYGMO for COVID 19. Czy w przypadku braku kontaktu ze strony konsultantów medycznych Enterna Medica mogę czuć się bezpiecznie?
Odinstalowałem aplikację z urządzenia, czy moje dane, które przesyłałem zostały wykasowane?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, nadal nie otrzymałem danych dostępowych do aplikacji