Najczęściej zadawane pytania
Jak znaleźć specjalistę u którego chcę skorzystać z teleporady w formie e-Wizyty?

Aby znaleźć specjalistę należy, ze strony głównej przejść do zakładki TELPORADY, następnie należy wybrać  dziedzinę medycyny, tj. kardiologia, medycyna zakaźna, diabetologia, chirurgia naczyniowa, psychiatria, psychologia zdrowia, dietetyka. Rozwija się lista specjalistów przyjmujących w ramach danej specjalizacji, dalej należy wybrać konkretną osobę. Każdy z konsultujących lekarzy w ramach swoich usług wystawia eRecepty oraz eZwolnienia, istnieje również możliwość przekazania załączników podczas e-wizyty np.: zdjęć, wyników badań itp.

Jak umówić e-Wizytę?
Odpowiedź
Co się stanie jeśli połączenie internetowe zostanie utracone w trakcie e-Wizyty?
Odpowiedź
Co się stanie jeśli aktywuję e-Wizytę przed planowanym terminem?
Odpowiedź
Jak rozpocząć e-Wizytę?
Odpowiedź
Moja płatność została odrzucona co mam zrobić?
Odpowiedź
Nie otrzymałam(-em) potwierdzenia rejestracji na e-Wizytę?
Odpowiedź
Jak dokonać płatności (przedpłaty) za e-Wizytę?
Odpowiedź
Co jeśli nie stawię się na e-Wizytę?
Odpowiedź
Jak odwołać zaplanowaną e-Wizytę?
Odpowiedź
Jak zmienić termin e-Wizyty?
Odpowiedź
Jak długo aktywny jest link z dostępem do e-Wizyty?
Odpowiedź
W jaki sposób lekarz przekaże mi eReceptę?
Odpowiedź
Czy otrzymam fakturę?
Odpowiedź
Co się stanie jeśli spóźnię się na e-Wizytę?
Odpowiedź
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, w jaki sposób mogę skontaktować się z konsultantem medycznym?
Odpowiedź
Zgubiłem hasło do aplikacji SYGMO for COVID-19, jak mogę je odzyskać?
Odpowiedź
Nie mogę zalogować się na swoje konto w aplikacji SYGMO for COVID-19?
Odpowiedź
Jak zainstalować aplikację SYGMO for COVID-19 na smartphone lub tablecie?
Odpowiedź
Czy muszę instalować aplikację SYGMO for COVID-19 na swoim urządzeniu?
Odpowiedź
Format kodu dostępowego do aplikacji SYGMO for COVID-19
Odpowiedź
Format numeru telefonu podczas logowania do aplikacji SYGMO for COVID-19
Odpowiedź
Jak zalogować się do aplikacji SYGMO for COVID-19?
Odpowiedź
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, czy moje dane są bezpieczne?
Odpowiedź
Nie wyświetla mi się ekran logowania do aplikacji SYGMO for COVID-19
Odpowiedź
Na czym polega usługa medyczna SYGMO for COVID-19?
Odpowiedź
Wysyłam regularnie ankiety za pomocą aplikacji SYGMO for COVID 19. Czy w przypadku braku kontaktu ze strony konsultantów medycznych Enterna Medica mogę czuć się bezpiecznie?
Odpowiedź
Odinstalowałem aplikację z urządzenia, czy moje dane, które przesyłałem zostały wykasowane?
Odpowiedź
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, nadal nie otrzymałem danych dostępowych do aplikacji
Odpowiedź
W jaki sposób mogę przekazać lekarzowi dokumentację medyczną?
Odpowiedź

Masz pytania? Napisz do nas