Nasi specjaliści - Chirurgia naczyniowa
Telekonsultacje dla pacjentów
Pozostałe specjalizacje
Diabetologia
WKRÓTCE
Edukacja diabetologiczna
WKRÓTCE
Dietetyka
WKRÓTCE
Ginekologia i położnictwo
WKRÓTCE
Jak to działa?
Dlaczego warto?

Korzystając z usług Enterna Medica Centrum Nowoczesnej Medycyny otrzymujesz możliwość konsultacji swojego problemu medycznego z lekarzami specjalistami, na co dzień pracującymi w klinikach i na oddziałach wysokospecjalistycznych szpitali w całej Polsce.

 Z konsultacji medycznej możesz skorzystać niezależnie od tego gdzie się znajdujesz – w domu, w pracy czy na urlopie, w kraju lub poza jego granicami. Wystarczy smartfon i dostęp do internetu.

Bez czekania w kolejkach przekażesz specjaliście informacje o swoim stanie zdrowia, uzyskasz poradę lekarską i otrzymasz e-Receptę. 

Enterna Medica Centrum Nowoczesnej Medycyny to nie tylko usługi telemedyczne – to również nowoczesna edukacja, której efektem ma być poprawa jakości Twojego życia.

Najczęściej zadawane pytania

Aby znaleźć specjalistę należy, ze strony głównej przejść do zakładki TELPORADY, następnie należy wybrać  dziedzinę medycyny, tj. kardiologia, medycyna zakaźna, diabetologia, chirurgia naczyniowa, psychiatria, psychologia zdrowia, dietetyka. Rozwija się lista specjalistów przyjmujących w ramach danej specjalizacji, dalej należy wybrać konkretną osobę. Każdy z konsultujących lekarzy w ramach swoich usług wystawia eRecepty oraz eZwolnienia, istnieje również możliwość przekazania załączników podczas e-wizyty np.: zdjęć, wyników badań itp.

Aby umówić się na e-Wizytę do wybranego specjalisty należy: wybrać rodzaj konsultacji, klikając na typ konsultacji, która jest wyświetlana na wizytówce lub przycisk „ZMIEŃ”, widoczna jest tu cena oraz czas trwania e-Wizyty. Następnie należy wybrać termin e-Wizyty klikając przycisk „WIĘCEJ GODZIN” , rozwija się harmonogram pracy specjalisty , należy wybrać dzień i godzinę e-Wizyty, dalej pojawia się formularz zgłoszeniowy, w którym należy uzupełnić wymagane dane, pod formularzem znajduje się „Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną”, z którym należy się zapoznać i zaakceptować jego postanowienia, następnie należy wybrać „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Aby wizyta mogła się odbyć wymagana jest przedpłata.

Po zaakceptowaniu regulaminu i wybraniu „ZAREJESTRUJ SIĘ” na adres e-mail oraz nr telefonu podane  w formularzu wysyłane zostają powiadomienia z linkiem do dokonania płatności poprzez serwis PayU lub wystarczy  poczekać kilka sekund po których, następuję automatyczne przekierowanie do serwisu PayU obsługującego płatności, tu należy wybrać formę płatności, która nam odpowiada i wykonać płatność. Po pomyślnym ukończeniu płatności zostanie do nas wysłane powiadomienie w formie wiadomości sms oraz e-mail, w których znajdzie się link z dostępem do e-Wizyty.

W przypadku nie otrzymania potwierdzenia rejestracji na e-Wizytę w wiadomości e-mail prosimy o sprawdzenie wiadomości sms. W przypadku braku obu potwierdzeń prosimy o kontakt przez wypełnienie formularza kontaktowego dostępnego w zakładce „Kontakt” na stronie głównej www.enterna-medica.pl.

Jeśli płatność została odrzucona, zarezerwowany termin e-Wizyty zostaje automatycznie anulowany. Należy ponowić proces rejestracji od początku i spróbować skorzystać z innej formy płatności. Przyczyna problemu może również tkwić w braku lub słabym połączniu internetowym urządzenia, z którego korzystamy w pierwszej kolejności należy wykluczyć tę ewentualność, sprawdzając połączenie z internetem.

E-Wizytę można przeprowadzić na komputerze lub urządzeniu mobilnym z dostępem do internetu, wyposażonym w kamerę oraz mikrofon. Aby rozpocząć e-Wizytę należy w zarezerwowanym terminie (data i godzina) kliknąć w link z dostępem do pokoju e-Wizyty, który otrzymaliśmy w wiadomości e-mai lub sms. Po kliknięciu widoczna jest informacja czy specjalista jest dostępny, („imię i nazwisko specjalisty)jest obecny na czacie” , jeśli specjalisty jeszcze nie ma wystarczy chwilę poczekać. Zarówno pacjent jaki lekarz mogą rozpocząć e-Wizytę, poprzez naciśnięcie „zielonej słuchawki”.

Dostęp do gabinetu będzie aktywny, ale lekarz nie będzie obecny w gabinecie, widoczna będzie informacja („imię i nazwisko specjalisty) nie jest obecny na czacie”. Po zamknięciu okna wizyty link nadal pozostaje aktywny.

Jeśli pacjent spóźni się na e-wizytę zostanie ona skrócona o czas spóźnienia. (Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną par.4 pkt. 3)

Jeśli połączenie internetowe zostanie utracone w trakcie e-Wizyty, będzie można do niej powrócić po przywróceniu połączenia, ponownie otwierając link do e-Wizyty otrzymany w wiadomości e-mail lub sms, jeśli czas przeznaczony na e-Wizytę jeszcze nie minął.

W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie, uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi (Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną par. 4 pkt. 3).

Odwołanie zarezerwowanego terminu wizyty jest możliwe przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: recepcja@enterna-medica.pl. Nie ma innej możliwości odwołania rezerwacji. Odwołanie wizyty w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej 24 h przed tym terminem. W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie, uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi (Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną par. 4 pkt 1 i 2).

Aby zmienić termin e-wizyty należy odwołać zarezerwowany wcześniej termin wizyty przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: recepcja@enterna-medica.pl. Powiadomienie o anulowaniu rezerwacji terminu e-wizyty zostanie przesłane w odpowiedzi zwrotnej na wiadomość. Następnie zarezerwować nowy termin przez ponowną rejestrację i dokonanie przedpłaty. Zwrot kwoty za e-wizytę, która nie odbyła się nastąpi w ciągu 7 dni od zgłoszenia odwołania rezerwacji (Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną par. 4 pkt 1 i 2).

Link z dostępem do e-wizyty, który pacjent otrzymał w wiadomości e-mail i sms jest aktywny 3 dni po odbyciu e-wizyty z pełną zawartością (dokumentacją).

Po przeprowadzeniu porady lekarskiej lekarz wyśle eReceptę w wiadomości na adres e-mail lub w formie sms na podany nr telefonu. Plik z eReceptą może zostać również przesłany na czacie e-Wizyty. Dokumentacja wizyty będzie dostępna przez 3 dni po zakończeniu wizyty w linku z dostępem do e-Wizyty.

Po zakończonej wizycie zostanie wystawiony dokument sprzedaży, rachunek lub faktura vat na dane podane w formularzu. Istnieje również możliwość wystawienia faktury na innego płatnika. W przypadku chęci skorzystania z tej  możliwości należy wypełnić formularz „Inne dane do faktury” dołączony do wiadomości przesłanej na adres e-mail potwierdzającej rezerwację terminu e-Wizyty.

Dokumentacja medyczna może być przekazana w formie pliku: pdf, png, jpg, gif, nie ma ograniczenia jeśli chodzi o rozmiar pliku. Pliki mogą zostać dodane podczas wizyty lub 1 godzinę przed jej rozpoczęciem. Wystarczy skorzystać z linku do wirtualnego gabinetu i dodać pliki do okna chatu. Lekarz zostanie poinformowany, iż pojawiły się dokumenty, z którymi mam możliwość się zapoznać.